.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهار آتش‌سوزي محله ساغري‌سازان رشت

آتش سوزي مهيب محله ساغري‌سازان رشت پنج ايستگاه آتش نشاني را به محل حادثه كشاند كه با تلاش ماموران و برآورد 150 ميليون ريال خسارت، مهار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت در جريان مهار اين آتش سوزي گفت: به دنبال تماس تلفني با شماره تلفن 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت مبني بر وقوع تعدادي آتش سوزي در برخي از مغازه‌هاي محله ساغري‌سازان رشت، ماموران ايستگاه‌هاي دو و سه به محل اعزام شدند.
محمدعلي رفيعي ادامه داد: ماموران با دامنه حريق كه 10 باب مغازه‌هاي محله مذكور را در برگرفته بود، مشاهده كردند كه به دليل وسعت آتش و يكپارچگي مغازه‌ها و نبود ديوارهاي آتش‌بر در سربندي‌هاي سازه‌ها، حريق به سرعت در حال گسترش بود.
وي اظهار داشت: تمام خودروهاي اطفاي سازمان به همراه 40 نيرو به محل حادثه اعزام شدند و به منظور جلوگيري از سرايت آتش به مكان‌هاي همجوار اقدام‌هاي گسترده‌اي صورت گرفت و حريق را پس از 30 دقيقه مهار كردند.
رفيعي با اشاره به علت حادثه گفت: اين آتش سوزي از يك مغازه لحاف‌دوزي آغاز شد و به سرعت به 9 مغازه مجاور سرايت كرد و علت اين حادثه توسط كارشناسان سازمان در دست بررسي است، گفت: ميزان خسارت برآورد شده حدود 150 ميليون ريال است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني رشت بر ضرورت رعايت نكات ايمني تاكيد كرد و افزود: متاسفانه با بي توجهي برخي افراد، ديگران نيز در معرض آسيب و زيان مالي قرار مي‌گيرند.
وي خاطر نشان كرد: توصيه ما اين است كه با توجه به آغاز فصل گرما و استفاده از وسايل برودتي پر مصرف در منازل و مكان‌هاي تجاري، از وضعيت سيم‌كشي برق ساختمان با كاربري‌هاي مختلف توسط افراد متخصص و مجرب اطمينان حاصل كنند و ضريب ايمني زندگي و محل كار خود را ارتقا ببخشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.